0
|
1 /* arkanoid.h */
|
|
2 #include <stdio.h> // printf
|
|
3 #include <stdlib.h> // exit
|
|
4 #include <string.h>
|
|
5 #include <unistd.h> // sleep access
|
|
6 //#include <time.h>
|
|
7 //#include <errno.h>
|
|
8 #include <SDL2/SDL.h>
|
|
9 #include <SDL2/SDL_ttf.h>
|
|
10 //#include <SDL/SDL_image.h>
|
|
11 #if WINDOWS
|
|
12 #include <windows.h>
|
|
13 #include "resource.h"
|
|
14 #endif
|
|
15 #include "ball.h"
|
|
16
|
|
17 #define WIELKOSCFONTU 30
|
|
18
|
|
19 #define XPILKI 30
|
|
20 #define YPILKI 30
|
|
21 #define XPALETKI 120
|
|
22 #define YPALETKI YPILKI
|
|
23 #define XKAFLA 80
|
|
24 #define YKAFLA YPILKI
|
|
25 #define PUNKTY 50
|
|
26
|
|
27 SDL_Surface * obraz;
|
|
28 TTF_Font* font_panel;
|
|
29
|
|
30 typedef struct {
|
|
31 int px; // poprzednia pozycja x
|
|
32 int py; // poprzednia pozycja y
|
|
33 int ax; // aktualny x
|
|
34 int ay; // aktualny y
|
|
35 int kx; // kierunek x
|
|
36 int ky; // kierunek y
|
|
37 SDL_Surface * obraz;
|
|
38 SDL_Surface * gumka;
|
|
39 } RuchomyObiekt;
|
|
40
|
|
41 typedef struct {
|
|
42 RuchomyObiekt * pilka;
|
|
43 RuchomyObiekt * paletka;
|
|
44 // int poprzedni_y;
|
|
45 } Teczka;
|
|
46
|
|
47 //typedef struct {
|
|
48 // int * czas;
|
|
49 //} Teczka2;
|
|
50
|
|
51 typedef struct {
|
|
52 int twardosc;
|
|
53 int x, y;
|
|
54 SDL_Surface * obraz;
|
|
55 } Kafel;
|
|
56
|
|
57 typedef struct {
|
|
58 Uint8 r;
|
|
59 Uint8 g;
|
|
60 Uint8 b;
|
|
61 } Kolor;
|
|
62 /*
|
|
63 #if WINDOWS
|
|
64 char * FILE_NAME = "\\arkanoid.txt";
|
|
65 char * HOME = "HOMEPATH";
|
|
66
|
|
67 #elif LINUX
|
|
68 char * FILE_NAME = "/.arkanoid.txt";
|
|
69 char * HOME = "HOME";
|
|
70 #endif
|
|
71 */
|
|
72 /* prototypy poza plikowe */
|
|
73 //SDL_Surface * utworz_pilke();
|