0
+ − 1 2.230821-1 - Poprawki dla Linuksa
+ − 2 2.230820-3 - Losowy x obiektu, poczÄ…tkowy zrzut zawsze x=200
+ − 3 2.230820-1 - UzupeÅ‚nienie informacji o autorze i opisie pliku w informacji pliku - Windows
+ − 4 2.230820-0 - PoprawiÅ‚em wyÅ‚Ä…czanie siÄ™ programu w czasie odwoÅ‚ywania siÄ™ do zmiennej Å›rodowiskowej HOMEPATH, uruchamianej pod wine pod linuksem
+ − 5 2.230809-2 - DOdanie pliku wsadowego dla windows
+ − 6 2.230809-1 - DodaÅ‚em obsÅ‚ugÄ™ joypada (przyciski)
+ − 7 2.230809-0 - Przeniesienie nawy pliku dla hiscore oraz zmiennej Å›rodowiskowej HOME do 'string', oraz pozbycie siÄ™ zmiennej 'bottom'
+ − 8 2.230808-0 - DodaÅ‚em wyÅ›wietlanie i liczenie hiscore
+ − 9 2.230807-2 - DodaÅ‚em wyÅ›wietlanie score
+ − 10 2.230807-1 - Obiekt pojawia siÄ™ już prawidlowo.
+ − 11 2.230807-0 - Obiekt prawidÅ‚owo lÄ…duje, niezależnie od obrotu. Poprawić poczÄ…tkowe wyÅ›wietlanie obiektu.
+ − 12 2.230806-0 - Obiekt osiada na dnie, oraz na obiekcie. Jednak program wykrzacza siÄ™ gdy przesunie siÄ™ nastÄ™pny obiekt obok szlamu.
+ − 13 2.230620-0 - DodaÅ‚em Makefile dla Windows, plus plik 'rc' dla ikony
+ − 14 2.230614-1 - Dodano dodawanie obiektów do szlam na dnie studni, prawdÄ™ mówiÄ…c nieco to kóleje
+ − 15 2.230614-0 - PrzywróciÅ‚em liczenie FPS'ów, wyglÄ…da na to że liczone sÄ… o teraz prawidÅ‚owo
+ − 16 2.230613-0 - PoprawiÅ‚em obsÅ‚ugÄ™ klawiatury oraz wyeliminowaÅ‚em skakanie obiektu poprzez rezygnacje z liczenia FPS'ów
+ − 17 2.230612-1 - DodaÅ‚em implementacje "szlamu", obiekt można już przesuwać po studni - choć póki co chaotycznie !
+ − 18 2.230612-0 - Poprawki poprawiajÄ…ce animacje opadajÄ…cego obiektu
+ − 19 2.230611-3 - PoprawiÅ‚em FPS'y
+ − 20 2.230611-2 - Obiekt opada
+ − 21 2.230611-1 - WyÅ›wietla tÅ‚o i nieruchomy obiekt prawidÅ‚owo
+ − 22 2.230611-0 - WyÅ›wietla migoczÄ…ce tÅ‚o oraz nieruchomy obiekt
+ − 23 2.230610-0 - Inicjacja projektu
+ − 24