annotate lamertetris/changelog @ 21:bef3b1af6326

trix - package for arch
author Przemyslaw <prymula76@outlook.com>
date Sun, 31 Mar 2024 22:14:33 +0200
parents 2787f5e749ae
children
Ignore whitespace changes - Everywhere: Within whitespace: At end of lines:
rev   line source
0
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
1 2.230821-1 - Poprawki dla Linuksa
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
2 2.230820-3 - Losowy x obiektu, początkowy zrzut zawsze x=200
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
3 2.230820-1 - Uzupełnienie informacji o autorze i opisie pliku w informacji pliku - Windows
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
4 2.230820-0 - Poprawiłem wyłączanie się programu w czasie odwoływania się do zmiennej środowiskowej HOMEPATH, uruchamianej pod wine pod linuksem
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
5 2.230809-2 - DOdanie pliku wsadowego dla windows
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
6 2.230809-1 - Dodałem obsługę joypada (przyciski)
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
7 2.230809-0 - Przeniesienie nawy pliku dla hiscore oraz zmiennej środowiskowej HOME do 'string', oraz pozbycie się zmiennej 'bottom'
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
8 2.230808-0 - Dodałem wyświetlanie i liczenie hiscore
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
9 2.230807-2 - Dodałem wyświetlanie score
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
10 2.230807-1 - Obiekt pojawia się już prawidlowo.
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
11 2.230807-0 - Obiekt prawidłowo ląduje, niezależnie od obrotu. Poprawić początkowe wyświetlanie obiektu.
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
12 2.230806-0 - Obiekt osiada na dnie, oraz na obiekcie. Jednak program wykrzacza się gdy przesunie się następny obiekt obok szlamu.
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
13 2.230620-0 - Dodałem Makefile dla Windows, plus plik 'rc' dla ikony
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
14 2.230614-1 - Dodano dodawanie obiektów do szlam na dnie studni, prawdę mówiąc nieco to kóleje
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
15 2.230614-0 - Przywróciłem liczenie FPS'ów, wygląda na to że liczone są o teraz prawidłowo
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
16 2.230613-0 - Poprawiłem obsługę klawiatury oraz wyeliminowałem skakanie obiektu poprzez rezygnacje z liczenia FPS'ów
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
17 2.230612-1 - Dodałem implementacje "szlamu", obiekt można już przesuwać po studni - choć póki co chaotycznie !
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
18 2.230612-0 - Poprawki poprawiające animacje opadającego obiektu
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
19 2.230611-3 - Poprawiłem FPS'y
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
20 2.230611-2 - Obiekt opada
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
21 2.230611-1 - Wyświetla tło i nieruchomy obiekt prawidłowo
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
22 2.230611-0 - Wyświetla migoczące tło oraz nieruchomy obiekt
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
23 2.230610-0 - Inicjacja projektu
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
24