annotate kopieckreta/changelog.txt @ 13:fa0307eb70b7

immposiblerush-typo correction
author prymula <prymula76@outlook.com>
date Fri, 09 Feb 2024 16:40:54 +0100
parents 2787f5e749ae
children
Ignore whitespace changes - Everywhere: Within whitespace: At end of lines:
rev   line source
0
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
1 0.4.0-beta - drobne poprawki
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
2
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
3 0.3.10-13 - poprwaiłem zamykanie okna dialogowego z listy dekoracyjnej (Windows)
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
4
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
5 0.3.10-12 - usprawnienia okna dialogowego preferencji dźwięku, nie dubluje się i jest zawsze na wieżku
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
6
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
7 0.3.10-11 - wystąpił problem z oknem bez dekoracji w windows, warunek dla linuksa powinien rozwiązać problem. prawidłowo odczytuje zapisane stany preferencji dzwięku
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
8
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
9 0.3.10-10 - okno dialogowe z preferncjami dzwięku otwiera się teraz na aplikacji, jest bez dekoracji
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
10
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
11 0.3.10-9 - dalsza gra nie możlwa była poniewarz aplikacja po powrocie z okna dialogowego gubiła zdarzenie klawiatury- naprawione, jednak ciągle zdarzają się wyjątki związane z dzwiękiem
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
12
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
13 0.3.10-8 - napisałem klase zapamiętującą wybór dotyczący wyłączania i włączania dzwięku. tyle tylko że owa klasa po wyborze uniemożliwia dalszą grę.
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
14
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
15 0.3.10-7 - dodałem dialog z możliwością wylączenia dzwięku, trzeba jeszcze napisać klase która by zapamiętywała wybór
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
16
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
17 0.3.10-6 - dodałem plik 'desktop' oraz makefie do instalacji pod linuxem
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
18
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
19 0.3.10-5 - poprawiłem ekran powitalny
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
20
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
21 0.3.10-4 - nadal potrafi zrzucić wyjątek dla 'mark', poprawki drobnych błędów i dopisania
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
22
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
23 0.3.10-3 - wygląda na to że dzwięki dzialają, pomogła implementacja dzwięku dla nie odgadniętej litery
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
24
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
25 0.3.10-2 - co prawda wciąż nie odtwarza z początku dzwiękow ale i nie zrzuca wyjątku n/t. mark i reset
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
26
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
27 0.3.10-1 - dzwięk z początku nie odtwarza, obsługa dzwięku przeniesiona do każdorazowego wywoływanego wątku
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
28
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
29 0.3.10 - usiłoję dodać obsługe dziwięku, dzwięk jest odtwarzany jednak nie zawsze
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
30
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
31 0.3.9-13 - poprawki lietrówek w widżetach, bląd: potrafi "odgadnąć" litere za gracza przy przejściu na kolejny ring
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
32
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
33 0.3.9-12 - w końcu prawidłowo zlicza punkty, to by było na tyle, teraz już tylko testy
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
34
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
35 0.3.9-11 - wyszło na to że nie lubi się w wogóle z polskimi znakami, byłem tak zdeterminowany że usunołem ze słownika wszystkie wyrazy z ogonkami
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
36
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
37 0.3.9-10 - usuwa rownież nieodnalezione, mniej miga a za to wyraźna zwłoka po wciśnięciu klawisza, nie wiem co ale nie lubi sie z klawiszem 'ń' nie reaguje na naiego. W przypadku jego wystąpienia należ zastosować cheat. błędnie nalicza punkty
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
38
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
39 0.3.9-9 - po odsłonięciu pierścienia ściąga jest już prawidłowo dopisywana ale nie usuwa ze ściągi znaków nie odnalezionych w pierścieniu
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
40
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
41 0.3.9-8 - wyświetla śćiąge ale po rozwiązaniu pierścienia dodaje następną sciągę do starej
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
42
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
43 0.3.9-7 - cheat prawidłowo obsługiwany, wyświetla komunikat z pytaniem o dalszą grę po odsłonięciu kopca
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
44
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
45 0.3.9-6 - zmiana rozmiaru okna, na wyższe i węższe
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
46
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
47 0.3.9-5 - drobne zmiany mające na celu oszukanie powtarzalności klawiatury, może pod Windows będzie inaczej działać
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
48
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
49 0.3.9-4 - dodałem tekst powitalny w textArea
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
50
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
51 0.3.9-3 - napisałem obsługę okna dialogowego z pytaniem o kontyuacje gry, jednak przy kontynuacji po cheat kontynuje cheat !
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
52
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
53 0.3.9-2 - kopiec miga gdy odnajdzie litere w pierścieniu. specialnie dla Windows 10 przesunołem okno aplikacji na górę
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
54
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
55 0.3.9-1 - przesuwa strzałki na wyższy ring jak trzeba, cheat zakodowany, bufor klawiatury: pełen, nie opróżnia czyniąc problemy
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
56
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
57 0.3.9 - reaguje prawidłowo na polskie litery, jednak nie przesunie wcześniej strzałek po odgadnięciu pierścienia
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
58
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
59 0.3.8-10 - teraz poprawnie wyswietla kopiec od 4 liter, choć on ciągle miga
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
60
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
61 0.3.8-9 - drobne poprawki błędów
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
62
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
63 0.3.8-8 - koryguje litery (oprócz polskich ogonków) na podstawie odczytu z klawiatury, kopiec miga
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
64
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
65 0.3.8-7 - drobne korekcje
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
66
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
67 0.3.8-6 - wszytko działa zarówno eventy klawiatruy jak i timer
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
68
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
69 0.3.8-5 - obciołem górę do 4 znaków czyli kopiec ma teraz 10 pierścieni
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
70
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
71 0.3.8-4 - poprawki drobnych błędów, ale key event dalej nie działa, umieszczono w package 'src'
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
72
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
73 0.3.8-3 - wyodrębniłem Klasę keyListener do osobego pliku
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
74
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
75 0.3.8-2 - blędów już brak, jak i brak zdarzeń klawiatury
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
76
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
77 0.3.8-1 - wyświetla co prawda kopiec ale jest jakiś bląd przy tworzeniu gui który rozkłada eventy
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
78
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
79 0.3.8 - wyświetla tekst w JTextArea
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
80
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
81 0.3.6-1 - wyświetla tekst ale tylko w niewielkim obszrze okna
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
82
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
83 0.3.6 - Ładuje słownik, ale wyświetla tylko 3 znakowy tekst
prymula <prymula76@outlook.com>
parents:
diff changeset
84