Mercurial > hg > pub > prymula > com
comparison kopieckreta/changelog.txt @ 0:2787f5e749ae
INIT
author | prymula <prymula76@outlook.com> |
---|---|
date | Thu, 21 Sep 2023 22:33:57 +0200 |
parents | |
children |
comparison
equal
deleted
inserted
replaced
-1:000000000000 | 0:2787f5e749ae |
---|---|
1 0.4.0-beta - drobne poprawki | |
2 | |
3 0.3.10-13 - poprwaiłem zamykanie okna dialogowego z listy dekoracyjnej (Windows) | |
4 | |
5 0.3.10-12 - usprawnienia okna dialogowego preferencji dźwięku, nie dubluje się i jest zawsze na wieżku | |
6 | |
7 0.3.10-11 - wystąpił problem z oknem bez dekoracji w windows, warunek dla linuksa powinien rozwiązać problem. prawidłowo odczytuje zapisane stany preferencji dzwięku | |
8 | |
9 0.3.10-10 - okno dialogowe z preferncjami dzwięku otwiera się teraz na aplikacji, jest bez dekoracji | |
10 | |
11 0.3.10-9 - dalsza gra nie możlwa była poniewarz aplikacja po powrocie z okna dialogowego gubiła zdarzenie klawiatury- naprawione, jednak ciągle zdarzają się wyjątki związane z dzwiękiem | |
12 | |
13 0.3.10-8 - napisałem klase zapamiętującą wybór dotyczący wyłączania i włączania dzwięku. tyle tylko że owa klasa po wyborze uniemożliwia dalszą grę. | |
14 | |
15 0.3.10-7 - dodałem dialog z możliwością wylączenia dzwięku, trzeba jeszcze napisać klase która by zapamiętywała wybór | |
16 | |
17 0.3.10-6 - dodałem plik 'desktop' oraz makefie do instalacji pod linuxem | |
18 | |
19 0.3.10-5 - poprawiłem ekran powitalny | |
20 | |
21 0.3.10-4 - nadal potrafi zrzucić wyjątek dla 'mark', poprawki drobnych błędów i dopisania | |
22 | |
23 0.3.10-3 - wygląda na to że dzwięki dzialają, pomogła implementacja dzwięku dla nie odgadniętej litery | |
24 | |
25 0.3.10-2 - co prawda wciąż nie odtwarza z początku dzwiękow ale i nie zrzuca wyjątku n/t. mark i reset | |
26 | |
27 0.3.10-1 - dzwięk z początku nie odtwarza, obsługa dzwięku przeniesiona do każdorazowego wywoływanego wątku | |
28 | |
29 0.3.10 - usiłoję dodać obsługe dziwięku, dzwięk jest odtwarzany jednak nie zawsze | |
30 | |
31 0.3.9-13 - poprawki lietrówek w widżetach, bląd: potrafi "odgadnąć" litere za gracza przy przejściu na kolejny ring | |
32 | |
33 0.3.9-12 - w końcu prawidłowo zlicza punkty, to by było na tyle, teraz już tylko testy | |
34 | |
35 0.3.9-11 - wyszło na to że nie lubi się w wogóle z polskimi znakami, byłem tak zdeterminowany że usunołem ze słownika wszystkie wyrazy z ogonkami | |
36 | |
37 0.3.9-10 - usuwa rownież nieodnalezione, mniej miga a za to wyraźna zwłoka po wciśnięciu klawisza, nie wiem co ale nie lubi sie z klawiszem 'ń' nie reaguje na naiego. W przypadku jego wystąpienia należ zastosować cheat. błędnie nalicza punkty | |
38 | |
39 0.3.9-9 - po odsłonięciu pierścienia ściąga jest już prawidłowo dopisywana ale nie usuwa ze ściągi znaków nie odnalezionych w pierścieniu | |
40 | |
41 0.3.9-8 - wyświetla śćiąge ale po rozwiązaniu pierścienia dodaje następną sciągę do starej | |
42 | |
43 0.3.9-7 - cheat prawidłowo obsługiwany, wyświetla komunikat z pytaniem o dalszą grę po odsłonięciu kopca | |
44 | |
45 0.3.9-6 - zmiana rozmiaru okna, na wyższe i węższe | |
46 | |
47 0.3.9-5 - drobne zmiany mające na celu oszukanie powtarzalności klawiatury, może pod Windows będzie inaczej działać | |
48 | |
49 0.3.9-4 - dodałem tekst powitalny w textArea | |
50 | |
51 0.3.9-3 - napisałem obsługę okna dialogowego z pytaniem o kontyuacje gry, jednak przy kontynuacji po cheat kontynuje cheat ! | |
52 | |
53 0.3.9-2 - kopiec miga gdy odnajdzie litere w pierścieniu. specialnie dla Windows 10 przesunołem okno aplikacji na górę | |
54 | |
55 0.3.9-1 - przesuwa strzałki na wyższy ring jak trzeba, cheat zakodowany, bufor klawiatury: pełen, nie opróżnia czyniąc problemy | |
56 | |
57 0.3.9 - reaguje prawidłowo na polskie litery, jednak nie przesunie wcześniej strzałek po odgadnięciu pierścienia | |
58 | |
59 0.3.8-10 - teraz poprawnie wyswietla kopiec od 4 liter, choć on ciągle miga | |
60 | |
61 0.3.8-9 - drobne poprawki błędów | |
62 | |
63 0.3.8-8 - koryguje litery (oprócz polskich ogonków) na podstawie odczytu z klawiatury, kopiec miga | |
64 | |
65 0.3.8-7 - drobne korekcje | |
66 | |
67 0.3.8-6 - wszytko działa zarówno eventy klawiatruy jak i timer | |
68 | |
69 0.3.8-5 - obciołem górę do 4 znaków czyli kopiec ma teraz 10 pierścieni | |
70 | |
71 0.3.8-4 - poprawki drobnych błędów, ale key event dalej nie działa, umieszczono w package 'src' | |
72 | |
73 0.3.8-3 - wyodrębniłem Klasę keyListener do osobego pliku | |
74 | |
75 0.3.8-2 - blędów już brak, jak i brak zdarzeń klawiatury | |
76 | |
77 0.3.8-1 - wyświetla co prawda kopiec ale jest jakiś bląd przy tworzeniu gui który rozkłada eventy | |
78 | |
79 0.3.8 - wyświetla tekst w JTextArea | |
80 | |
81 0.3.6-1 - wyświetla tekst ale tylko w niewielkim obszrze okna | |
82 | |
83 0.3.6 - Ładuje słownik, ale wyświetla tylko 3 znakowy tekst | |
84 |