comparison kopieckreta/changelog.txt @ 0:2787f5e749ae

INIT
author prymula <prymula76@outlook.com>
date Thu, 21 Sep 2023 22:33:57 +0200
parents
children
comparison
equal deleted inserted replaced
-1:000000000000 0:2787f5e749ae
1 0.4.0-beta - drobne poprawki
2
3 0.3.10-13 - poprwaiłem zamykanie okna dialogowego z listy dekoracyjnej (Windows)
4
5 0.3.10-12 - usprawnienia okna dialogowego preferencji dźwięku, nie dubluje się i jest zawsze na wieżku
6
7 0.3.10-11 - wystąpił problem z oknem bez dekoracji w windows, warunek dla linuksa powinien rozwiązać problem. prawidłowo odczytuje zapisane stany preferencji dzwięku
8
9 0.3.10-10 - okno dialogowe z preferncjami dzwięku otwiera się teraz na aplikacji, jest bez dekoracji
10
11 0.3.10-9 - dalsza gra nie możlwa była poniewarz aplikacja po powrocie z okna dialogowego gubiła zdarzenie klawiatury- naprawione, jednak ciągle zdarzają się wyjątki związane z dzwiękiem
12
13 0.3.10-8 - napisałem klase zapamiętującą wybór dotyczący wyłączania i włączania dzwięku. tyle tylko że owa klasa po wyborze uniemożliwia dalszą grę.
14
15 0.3.10-7 - dodałem dialog z możliwością wylączenia dzwięku, trzeba jeszcze napisać klase która by zapamiętywała wybór
16
17 0.3.10-6 - dodałem plik 'desktop' oraz makefie do instalacji pod linuxem
18
19 0.3.10-5 - poprawiłem ekran powitalny
20
21 0.3.10-4 - nadal potrafi zrzucić wyjątek dla 'mark', poprawki drobnych błędów i dopisania
22
23 0.3.10-3 - wygląda na to że dzwięki dzialają, pomogła implementacja dzwięku dla nie odgadniętej litery
24
25 0.3.10-2 - co prawda wciąż nie odtwarza z początku dzwiękow ale i nie zrzuca wyjątku n/t. mark i reset
26
27 0.3.10-1 - dzwięk z początku nie odtwarza, obsługa dzwięku przeniesiona do każdorazowego wywoływanego wątku
28
29 0.3.10 - usiłoję dodać obsługe dziwięku, dzwięk jest odtwarzany jednak nie zawsze
30
31 0.3.9-13 - poprawki lietrówek w widżetach, bląd: potrafi "odgadnąć" litere za gracza przy przejściu na kolejny ring
32
33 0.3.9-12 - w końcu prawidłowo zlicza punkty, to by było na tyle, teraz już tylko testy
34
35 0.3.9-11 - wyszło na to że nie lubi się w wogóle z polskimi znakami, byłem tak zdeterminowany że usunołem ze słownika wszystkie wyrazy z ogonkami
36
37 0.3.9-10 - usuwa rownież nieodnalezione, mniej miga a za to wyraźna zwłoka po wciśnięciu klawisza, nie wiem co ale nie lubi sie z klawiszem 'ń' nie reaguje na naiego. W przypadku jego wystąpienia należ zastosować cheat. błędnie nalicza punkty
38
39 0.3.9-9 - po odsłonięciu pierścienia ściąga jest już prawidłowo dopisywana ale nie usuwa ze ściągi znaków nie odnalezionych w pierścieniu
40
41 0.3.9-8 - wyświetla śćiąge ale po rozwiązaniu pierścienia dodaje następną sciągę do starej
42
43 0.3.9-7 - cheat prawidłowo obsługiwany, wyświetla komunikat z pytaniem o dalszą grę po odsłonięciu kopca
44
45 0.3.9-6 - zmiana rozmiaru okna, na wyższe i węższe
46
47 0.3.9-5 - drobne zmiany mające na celu oszukanie powtarzalności klawiatury, może pod Windows będzie inaczej działać
48
49 0.3.9-4 - dodałem tekst powitalny w textArea
50
51 0.3.9-3 - napisałem obsługę okna dialogowego z pytaniem o kontyuacje gry, jednak przy kontynuacji po cheat kontynuje cheat !
52
53 0.3.9-2 - kopiec miga gdy odnajdzie litere w pierścieniu. specialnie dla Windows 10 przesunołem okno aplikacji na górę
54
55 0.3.9-1 - przesuwa strzałki na wyższy ring jak trzeba, cheat zakodowany, bufor klawiatury: pełen, nie opróżnia czyniąc problemy
56
57 0.3.9 - reaguje prawidłowo na polskie litery, jednak nie przesunie wcześniej strzałek po odgadnięciu pierścienia
58
59 0.3.8-10 - teraz poprawnie wyswietla kopiec od 4 liter, choć on ciągle miga
60
61 0.3.8-9 - drobne poprawki błędów
62
63 0.3.8-8 - koryguje litery (oprócz polskich ogonków) na podstawie odczytu z klawiatury, kopiec miga
64
65 0.3.8-7 - drobne korekcje
66
67 0.3.8-6 - wszytko działa zarówno eventy klawiatruy jak i timer
68
69 0.3.8-5 - obciołem górę do 4 znaków czyli kopiec ma teraz 10 pierścieni
70
71 0.3.8-4 - poprawki drobnych błędów, ale key event dalej nie działa, umieszczono w package 'src'
72
73 0.3.8-3 - wyodrębniłem Klasę keyListener do osobego pliku
74
75 0.3.8-2 - blędów już brak, jak i brak zdarzeń klawiatury
76
77 0.3.8-1 - wyświetla co prawda kopiec ale jest jakiś bląd przy tworzeniu gui który rozkłada eventy
78
79 0.3.8 - wyświetla tekst w JTextArea
80
81 0.3.6-1 - wyświetla tekst ale tylko w niewielkim obszrze okna
82
83 0.3.6 - Ładuje słownik, ale wyświetla tylko 3 znakowy tekst
84