diff lamertetris/changelog @ 0:2787f5e749ae

INIT
author prymula <prymula76@outlook.com>
date Thu, 21 Sep 2023 22:33:57 +0200
parents
children
line wrap: on
line diff
--- /dev/null	Thu Jan 01 00:00:00 1970 +0000
+++ b/lamertetris/changelog	Thu Sep 21 22:33:57 2023 +0200
@@ -0,0 +1,24 @@
+2.230821-1 - Poprawki dla Linuksa
+2.230820-3 - Losowy x obiektu, początkowy zrzut zawsze x=200
+2.230820-1 - Uzupełnienie informacji o autorze i opisie pliku w informacji pliku - Windows
+2.230820-0 - Poprawiłem wyłączanie się programu w czasie odwoływania się do zmiennej środowiskowej HOMEPATH, uruchamianej pod wine pod linuksem
+2.230809-2 - DOdanie pliku wsadowego dla windows
+2.230809-1 - Dodałem obsługę joypada (przyciski)
+2.230809-0 - Przeniesienie nawy pliku dla hiscore oraz zmiennej środowiskowej HOME do 'string', oraz pozbycie się zmiennej 'bottom'
+2.230808-0 - Dodałem wyświetlanie i liczenie hiscore
+2.230807-2 - Dodałem wyświetlanie score
+2.230807-1 - Obiekt pojawia się już prawidlowo.
+2.230807-0 - Obiekt prawidłowo ląduje, niezależnie od obrotu. Poprawić początkowe wyświetlanie obiektu.
+2.230806-0 - Obiekt osiada na dnie, oraz na obiekcie. Jednak program wykrzacza się gdy przesunie się następny obiekt obok szlamu.
+2.230620-0 - Dodałem Makefile dla Windows, plus plik 'rc' dla ikony 
+2.230614-1 - Dodano dodawanie obiektów do szlam na dnie studni, prawdę mówiąc nieco to kóleje
+2.230614-0 - Przywróciłem liczenie FPS'ów, wygląda na to że liczone są o teraz prawidłowo
+2.230613-0 - Poprawiłem obsługę klawiatury oraz wyeliminowałem skakanie obiektu poprzez rezygnacje z liczenia FPS'ów
+2.230612-1 - Dodałem implementacje "szlamu", obiekt można już przesuwać po studni - choć póki co chaotycznie !
+2.230612-0 - Poprawki poprawiające animacje opadającego obiektu
+2.230611-3 - Poprawiłem FPS'y
+2.230611-2 - Obiekt opada
+2.230611-1 - Wyświetla tło i nieruchomy obiekt prawidłowo
+2.230611-0 - Wyświetla migoczące tło oraz nieruchomy obiekt
+2.230610-0 - Inicjacja projektu
+