view lamertetris/changelog @ 11:78390e0e674f

remove DPF
author prymula <prymula76@outlook.com>
date Thu, 08 Feb 2024 20:21:56 +0100
parents 2787f5e749ae
children
line wrap: on
line source

2.230821-1 - Poprawki dla Linuksa
2.230820-3 - Losowy x obiektu, początkowy zrzut zawsze x=200
2.230820-1 - Uzupełnienie informacji o autorze i opisie pliku w informacji pliku - Windows
2.230820-0 - Poprawiłem wyłączanie się programu w czasie odwoływania się do zmiennej środowiskowej HOMEPATH, uruchamianej pod wine pod linuksem
2.230809-2 - DOdanie pliku wsadowego dla windows
2.230809-1 - Dodałem obsługę joypada (przyciski)
2.230809-0 - Przeniesienie nawy pliku dla hiscore oraz zmiennej środowiskowej HOME do 'string', oraz pozbycie się zmiennej 'bottom'
2.230808-0 - Dodałem wyświetlanie i liczenie hiscore
2.230807-2 - Dodałem wyświetlanie score
2.230807-1 - Obiekt pojawia się już prawidlowo.
2.230807-0 - Obiekt prawidłowo ląduje, niezależnie od obrotu. Poprawić początkowe wyświetlanie obiektu.
2.230806-0 - Obiekt osiada na dnie, oraz na obiekcie. Jednak program wykrzacza się gdy przesunie się następny obiekt obok szlamu.
2.230620-0 - Dodałem Makefile dla Windows, plus plik 'rc' dla ikony 
2.230614-1 - Dodano dodawanie obiektów do szlam na dnie studni, prawdę mówiąc nieco to kóleje
2.230614-0 - Przywróciłem liczenie FPS'ów, wygląda na to że liczone są o teraz prawidłowo
2.230613-0 - Poprawiłem obsługę klawiatury oraz wyeliminowałem skakanie obiektu poprzez rezygnacje z liczenia FPS'ów
2.230612-1 - Dodałem implementacje "szlamu", obiekt można już przesuwać po studni - choć póki co chaotycznie !
2.230612-0 - Poprawki poprawiające animacje opadającego obiektu
2.230611-3 - Poprawiłem FPS'y
2.230611-2 - Obiekt opada
2.230611-1 - Wyświetla tło i nieruchomy obiekt prawidłowo
2.230611-0 - Wyświetla migoczące tło oraz nieruchomy obiekt
2.230610-0 - Inicjacja projektu