view arkanoid/arkanoid.h @ 3:84e66ea83026

DPF-Prymula-audioplugins-0.231015-2
author prymula <prymula76@outlook.com>
date Mon, 16 Oct 2023 21:53:34 +0200
parents 2787f5e749ae
children
line wrap: on
line source

/* arkanoid.h */
#include <stdio.h>   // printf
#include <stdlib.h>  // exit
#include <string.h>
#include <unistd.h>  // sleep  access
//#include <time.h>
//#include <errno.h>
#include <SDL2/SDL.h>
#include <SDL2/SDL_ttf.h>
//#include <SDL/SDL_image.h>
#if WINDOWS
#include <windows.h>
#include "resource.h"
#endif
#include "ball.h"

#define WIELKOSCFONTU 30

#define XPILKI 30
#define YPILKI 30
#define XPALETKI 120
#define YPALETKI YPILKI
#define XKAFLA 80
#define YKAFLA YPILKI
#define PUNKTY 50

SDL_Surface * obraz;
TTF_Font* font_panel;

typedef struct {
	int px;		// poprzednia pozycja x
	int py;		// poprzednia pozycja y
	int ax;		// aktualny x
	int ay;		// aktualny y
	int kx;		// kierunek x
	int ky;		// kierunek y
	SDL_Surface * obraz;
	SDL_Surface * gumka;
} RuchomyObiekt;

typedef struct {
	RuchomyObiekt * pilka;
	RuchomyObiekt * paletka;
//	int poprzedni_y;
} Teczka;

//typedef struct {
//	int * czas;
//} Teczka2;

typedef struct {
	int twardosc;
	int x, y;
	SDL_Surface * obraz;
} Kafel;

typedef struct {
	Uint8 r;
	Uint8 g;
	Uint8 b;
} Kolor;
/*
#if WINDOWS
char * FILE_NAME = "\\arkanoid.txt";
char * HOME = "HOMEPATH";

#elif LINUX
char * FILE_NAME = "/.arkanoid.txt";
char * HOME = "HOME";
#endif
*/
/* prototypy poza plikowe */
//SDL_Surface * utworz_pilke();