view immposiblerush/Changelog.txt @ 3:84e66ea83026

DPF-Prymula-audioplugins-0.231015-2
author prymula <prymula76@outlook.com>
date Mon, 16 Oct 2023 21:53:34 +0200
parents 84a8cf4ae913
children
line wrap: on
line source

0.230919-0 - Poprawa kolizji z tym samym kolorem pomiędzy obiektami
0.230918-0 - Przyśpieszenie gry po zwiększaniu ilości punktów
0.230917-3 - wyodrębnienie osobnego zadania do oczytu klawiatury - na niższym odśœieżaniu
0.230917-2 - Dodałem pliki konfiguracji do pakietowania 
0.230917-1 - Pozbyłem się system() na rzecz CreateProcess, przy uruchomieniu exe, nie wyświetla już konsoli
0.230917-0 - Typ enum dla Info, oraz prawidłowe wyjustowanie wyniku na planszy gameover
0.230916-6 - Drobne poprawki
0.230916-5 - Dodałem plik Makefile oraz wrapper-exe dla Okienek
0.230916-4 - Kompletna gra, posprzątać tylko kod
0.230916-3 – Dodałem ekran początkowy, wymaga dopasowania
0.230916-2 – Odtwarza dźwięki, nie nalicza punktów gdy jest romb.
0.230916-1 - Wczytuje, wyświetla oraz nalicza punktacje,
0.230916-0 - Square prawidłowo reaguje na klawisze, poprawnie wykrywa kolizje
0.230915-3 - Korekty w checkCollisions()
0.230915-2 - Rozpoznaje kolizje piłki z kwadratem, lecz potrafi się zaciąć
0.230915-1 - WYświetla square, choć obcięte od dołu
0.230915-0 - Rozpoznaje detekcje po kolorze
0.230914-3 – Dwa Timery osobny do kolozji i ruchu piłki
0.230914-2 – Próba detekcji kolizji na podstawie koloru i współrzędnych 
0.230913-0 – Inicjacja projektu