Mercurial > hg > pub > prymula > com
view kopieckreta/changelog.txt @ 8:923377f8ebcb
immposiblerush-0.230919-0_ALLDISTRIBUTIONS
author | prymula <prymula76@outlook.com> |
---|---|
date | Sat, 03 Feb 2024 18:23:04 +0100 |
parents | 2787f5e749ae |
children |
line wrap: on
line source
0.4.0-beta - drobne poprawki 0.3.10-13 - poprwaiłem zamykanie okna dialogowego z listy dekoracyjnej (Windows) 0.3.10-12 - usprawnienia okna dialogowego preferencji dźwięku, nie dubluje się i jest zawsze na wieżku 0.3.10-11 - wystąpił problem z oknem bez dekoracji w windows, warunek dla linuksa powinien rozwiązać problem. prawidłowo odczytuje zapisane stany preferencji dzwięku 0.3.10-10 - okno dialogowe z preferncjami dzwięku otwiera się teraz na aplikacji, jest bez dekoracji 0.3.10-9 - dalsza gra nie możlwa była poniewarz aplikacja po powrocie z okna dialogowego gubiła zdarzenie klawiatury- naprawione, jednak ciągle zdarzają się wyjątki związane z dzwiękiem 0.3.10-8 - napisałem klase zapamiętującą wybór dotyczący wyłączania i włączania dzwięku. tyle tylko że owa klasa po wyborze uniemożliwia dalszą grę. 0.3.10-7 - dodałem dialog z możliwością wylączenia dzwięku, trzeba jeszcze napisać klase która by zapamiętywała wybór 0.3.10-6 - dodałem plik 'desktop' oraz makefie do instalacji pod linuxem 0.3.10-5 - poprawiłem ekran powitalny 0.3.10-4 - nadal potrafi zrzucić wyjątek dla 'mark', poprawki drobnych błędów i dopisania 0.3.10-3 - wygląda na to że dzwięki dzialają, pomogła implementacja dzwięku dla nie odgadniętej litery 0.3.10-2 - co prawda wciąż nie odtwarza z początku dzwiękow ale i nie zrzuca wyjątku n/t. mark i reset 0.3.10-1 - dzwięk z początku nie odtwarza, obsługa dzwięku przeniesiona do każdorazowego wywoływanego wątku 0.3.10 - usiłoję dodać obsługe dziwięku, dzwięk jest odtwarzany jednak nie zawsze 0.3.9-13 - poprawki lietrówek w widżetach, bląd: potrafi "odgadnąć" litere za gracza przy przejściu na kolejny ring 0.3.9-12 - w końcu prawidłowo zlicza punkty, to by było na tyle, teraz już tylko testy 0.3.9-11 - wyszło na to że nie lubi się w wogóle z polskimi znakami, byłem tak zdeterminowany że usunołem ze słownika wszystkie wyrazy z ogonkami 0.3.9-10 - usuwa rownież nieodnalezione, mniej miga a za to wyraźna zwłoka po wciśnięciu klawisza, nie wiem co ale nie lubi sie z klawiszem 'ń' nie reaguje na naiego. W przypadku jego wystąpienia należ zastosować cheat. błędnie nalicza punkty 0.3.9-9 - po odsłonięciu pierścienia ściąga jest już prawidłowo dopisywana ale nie usuwa ze ściągi znaków nie odnalezionych w pierścieniu 0.3.9-8 - wyświetla śćiąge ale po rozwiązaniu pierścienia dodaje następną sciągę do starej 0.3.9-7 - cheat prawidłowo obsługiwany, wyświetla komunikat z pytaniem o dalszą grę po odsłonięciu kopca 0.3.9-6 - zmiana rozmiaru okna, na wyższe i węższe 0.3.9-5 - drobne zmiany mające na celu oszukanie powtarzalności klawiatury, może pod Windows będzie inaczej działać 0.3.9-4 - dodałem tekst powitalny w textArea 0.3.9-3 - napisałem obsługę okna dialogowego z pytaniem o kontyuacje gry, jednak przy kontynuacji po cheat kontynuje cheat ! 0.3.9-2 - kopiec miga gdy odnajdzie litere w pierścieniu. specialnie dla Windows 10 przesunołem okno aplikacji na górę 0.3.9-1 - przesuwa strzałki na wyższy ring jak trzeba, cheat zakodowany, bufor klawiatury: pełen, nie opróżnia czyniąc problemy 0.3.9 - reaguje prawidłowo na polskie litery, jednak nie przesunie wcześniej strzałek po odgadnięciu pierścienia 0.3.8-10 - teraz poprawnie wyswietla kopiec od 4 liter, choć on ciągle miga 0.3.8-9 - drobne poprawki błędów 0.3.8-8 - koryguje litery (oprócz polskich ogonków) na podstawie odczytu z klawiatury, kopiec miga 0.3.8-7 - drobne korekcje 0.3.8-6 - wszytko działa zarówno eventy klawiatruy jak i timer 0.3.8-5 - obciołem górę do 4 znaków czyli kopiec ma teraz 10 pierścieni 0.3.8-4 - poprawki drobnych błędów, ale key event dalej nie działa, umieszczono w package 'src' 0.3.8-3 - wyodrębniłem Klasę keyListener do osobego pliku 0.3.8-2 - blędów już brak, jak i brak zdarzeń klawiatury 0.3.8-1 - wyświetla co prawda kopiec ale jest jakiś bląd przy tworzeniu gui który rozkłada eventy 0.3.8 - wyświetla tekst w JTextArea 0.3.6-1 - wyświetla tekst ale tylko w niewielkim obszrze okna 0.3.6 - Ładuje słownik, ale wyświetla tylko 3 znakowy tekst