Mercurial > hg > pub > prymula > com
view arkanoid/arkanoid.h @ 2:cf2cb71d31dd
immposiblerush-0.230919-0.2
author | prymula <prymula76@outlook.com> |
---|---|
date | Tue, 26 Sep 2023 21:50:44 +0200 |
parents | 2787f5e749ae |
children |
line wrap: on
line source
/* arkanoid.h */ #include <stdio.h> // printf #include <stdlib.h> // exit #include <string.h> #include <unistd.h> // sleep access //#include <time.h> //#include <errno.h> #include <SDL2/SDL.h> #include <SDL2/SDL_ttf.h> //#include <SDL/SDL_image.h> #if WINDOWS #include <windows.h> #include "resource.h" #endif #include "ball.h" #define WIELKOSCFONTU 30 #define XPILKI 30 #define YPILKI 30 #define XPALETKI 120 #define YPALETKI YPILKI #define XKAFLA 80 #define YKAFLA YPILKI #define PUNKTY 50 SDL_Surface * obraz; TTF_Font* font_panel; typedef struct { int px; // poprzednia pozycja x int py; // poprzednia pozycja y int ax; // aktualny x int ay; // aktualny y int kx; // kierunek x int ky; // kierunek y SDL_Surface * obraz; SDL_Surface * gumka; } RuchomyObiekt; typedef struct { RuchomyObiekt * pilka; RuchomyObiekt * paletka; // int poprzedni_y; } Teczka; //typedef struct { // int * czas; //} Teczka2; typedef struct { int twardosc; int x, y; SDL_Surface * obraz; } Kafel; typedef struct { Uint8 r; Uint8 g; Uint8 b; } Kolor; /* #if WINDOWS char * FILE_NAME = "\\arkanoid.txt"; char * HOME = "HOMEPATH"; #elif LINUX char * FILE_NAME = "/.arkanoid.txt"; char * HOME = "HOME"; #endif */ /* prototypy poza plikowe */ //SDL_Surface * utworz_pilke();