Mercurial > hg > pub > prymula > com
view lamertetris/changelog @ 17:e9c503d896a6
flappyufo-0.230919-1_add_pkgbuild
author | Przemyslaw <prymula76@outlook.com> |
---|---|
date | Sat, 24 Feb 2024 17:47:35 +0100 |
parents | 2787f5e749ae |
children |
line wrap: on
line source
2.230821-1 - Poprawki dla Linuksa 2.230820-3 - Losowy x obiektu, początkowy zrzut zawsze x=200 2.230820-1 - Uzupełnienie informacji o autorze i opisie pliku w informacji pliku - Windows 2.230820-0 - Poprawiłem wyłączanie się programu w czasie odwoływania się do zmiennej środowiskowej HOMEPATH, uruchamianej pod wine pod linuksem 2.230809-2 - DOdanie pliku wsadowego dla windows 2.230809-1 - Dodałem obsługę joypada (przyciski) 2.230809-0 - Przeniesienie nawy pliku dla hiscore oraz zmiennej środowiskowej HOME do 'string', oraz pozbycie się zmiennej 'bottom' 2.230808-0 - Dodałem wyświetlanie i liczenie hiscore 2.230807-2 - Dodałem wyświetlanie score 2.230807-1 - Obiekt pojawia się już prawidlowo. 2.230807-0 - Obiekt prawidłowo ląduje, niezależnie od obrotu. Poprawić początkowe wyświetlanie obiektu. 2.230806-0 - Obiekt osiada na dnie, oraz na obiekcie. Jednak program wykrzacza się gdy przesunie się następny obiekt obok szlamu. 2.230620-0 - Dodałem Makefile dla Windows, plus plik 'rc' dla ikony 2.230614-1 - Dodano dodawanie obiektów do szlam na dnie studni, prawdę mówiąc nieco to kóleje 2.230614-0 - Przywróciłem liczenie FPS'ów, wygląda na to że liczone są o teraz prawidłowo 2.230613-0 - Poprawiłem obsługę klawiatury oraz wyeliminowałem skakanie obiektu poprzez rezygnacje z liczenia FPS'ów 2.230612-1 - Dodałem implementacje "szlamu", obiekt można już przesuwać po studni - choć póki co chaotycznie ! 2.230612-0 - Poprawki poprawiające animacje opadającego obiektu 2.230611-3 - Poprawiłem FPS'y 2.230611-2 - Obiekt opada 2.230611-1 - Wyświetla tło i nieruchomy obiekt prawidłowo 2.230611-0 - Wyświetla migoczące tło oraz nieruchomy obiekt 2.230610-0 - Inicjacja projektu